חנות

CO2

ההשפעה שלנו

תוכניות הCO2 שלנו

אורח חיים בריא – 4 טיפים מעוררי השראה מסודהסטרים

לנהל אורח חיים בריא יותר באפס מאמץ: המים המוגזים של סודהסטרים מרעננים את הגוף והנפש

קראתם נכון. אפשר להתחיל לנהל אורח חיים בריא ומעורר השראה באפס מאמץ. שילוב הרגלים מרעננים ומהנים בחיי היומיום יאפשר לכם לשפר את שגרת היומיום, ותאמינו לנו, זה בכלל לא מסובך.

אז אם אתם מעוניינים בשגרה יומית שתשפר לכם את החיים, תמלא אתכם באנרגיה ותרענן את הגוף והנפש, הגעתם למקום הנכון. כך תוכלו לנהל אורח חיים בריא יותר, בקלות.



1. השראה על הבוקר

הדבר הראשון שהרבה מאיתנו עושים כשאנחנו מתעוררים בבוקר הוא לשלוח יד לטלפון. מה אם תחליפו את הצורך הזה במשהו שמעורר בכם השראה? אולי תגלו פרץ של יצירתיות, או שיתחשק לכם לצאת לחיק הטבע. לא משנה במה תבחרו, מימוש מיידי של הצורך הזה הוא בדיוק מה שאתם צריכים כדי לפתוח את היום ברגל ימין. לדוגמה, כתיבה ביומן על הבוקר עשויה לעזור לכם להשקיע קצת בעצמכם בתחילתו של יום עמוס. זו גם דרך מצוינת להניע את הגלגלים במוח, להודות על הקיים ולשקוע במחשבות חיוביות. לא פלא שהרבה אנשים נעזרים בשיטה הזו כדי להוריד את מפלס הלחץ ולשפר את החוסן הנפשי שלהם.

אפשר ואף מומלץ לצאת להליכת בוקר; הטבע, ובמיוחד אור השמש, יכולים להיות מקור מצוין לאנרגיה, לסרוטונין ולוויטמין D. זו גם הזדמנות מצוינת ליהנות מנפלאות הטבע, לחלץ עצמות ולעשות מדיטציה לפני שמתחילים את היום. אם תחליטו לצאת לטיול ארוך יותר, אל תשכחו לקחת איתכם בקבוק סודהסטרים!

2. החיים בתנועה

פעילויות מרעננות במהלך יום העבודה הן דרך מצוינת להדוף תחושת "שביזות יום א'". סביר להניח שאין לכם זמן לרוץ חצי מרתון בין פגישות, אבל גם שינויים קטנים וישימים יכולים לשפר פלאים את ההרגשה. תוכלו למשל לעלות במדרגות במקום לבחור במדרגות הנעות או במעלית, לצאת להליכות קצרות במהלך העבודה או ארוחת הצהריים, או לרכוב על אופניים במקום לנהוג. אם אתם חוששים שזה יותר מדי בשבילכם, אפשר לעשות מתיחות דבר ראשון בבוקר וגם לפני השינה. הרגל כזה עשוי לעזור לכם לשפר את יכולת התנועה ואת בריאותכם הכללית, ואף לסייע בהפחתת כאבים. כדאי לנסות, זו באמת דרך מרעננת ומעצימה להתחיל איתה את היום.

3. שתו מים

מי אמר ששתיית מים חייבת להיות משעממת? עם סודהסטרים, גם משהו בסיסי וחשוב כמו שתיית מים יכול להפוך למקור השראה. נסו דרכים חדשות, מרעננות ומהנות לשתות מים, שימלאו אתכם באנרגיה, יסייעו לכם בעיכול וישפרו את בריאות ומראה העור. המספרים מדברים בעד עצמם: 69% מהמשתמשים שלנו אמרו שמכשיר הסודהסטרים שלהם עודד אותם לנהל אורח חיים בריא יותר, וקל להבין למה.

המוצרים של סודהסטרים מספקים דרכים בריאות יותר וטעימות יותר לשתות מים, כך שיהיה לכם קל מתמיד להקפיד על שתייה מרובה במהלך היום. לא בכדי 74% מהמשתמשים שלנו מספרים שהם שותים כיום יותר מים. אז למה אתם מחכים? אם אתם מחפשים דרך קלה ויעילה להכניס עניין לשגרת היומיום, הגעתם למקום הנכון. עכשיו קל ומהנה מתמיד לשתות יותר מים!



4. אל תשכחו להכיר תודה (גם לעצמכם)

תנו לעצמכם טפיחה על השכם. אנחנו רציניים! הכרת תודה היא דרך פשוטה ויעילה לשלב קצת מיינדפולנס בשגרה שלכם. אם הצלחתם ליישם חלק מהשינויים שפירטנו כאן, קחו רגע אחד להודות לעצמכם. כך תוכלו להתמיד ולהתקדם מבלי לאבד את ההשראה. אם התבוננות עצמית לא ממש באה לכם בקלות, אולי תעדיפו לנהל יומן קצר. תוכלו גם לשאול חברים ובני משפחה אם הם הבחינו בשינוי שחל בכם. אם יש עוד אדם בסביבה הקרובה שמנסה לנהל אורח חיים בריא יותר, נסו לחשוב יחד על רעיונות ולשתף זה את זה בהכרת התודה שלכם.

בין אם תמצאו תחביב חדש, תתחילו לזוז יותר במהלך היום או תשתו יותר מים עם סודהסטרים – אלה צעדים ראשונים וחיוביים לשיפור ההרגשה הגופנית והנפשית שלכם. נסו להחליף את ההרגלים הישנים בריטואלים חדשים ומהנים – ותראו איך היום שלכם משתפר. אז קדימה, פנקו את עצמכם בשגרה חדשה וטובה יותר. מגיע לכם!

____________________

*כתיבת מאמר זה התבססה על מקורות שונים. אם ברצונכם לאמת את המידע, פנו אלינו ישירות – נשמח למסור לכם את המקורות הרלוונטיים.

**נתוני הצרכנים של סודהסטרים מבוססים על סקר שערכה חברת Ipsos בקרב משתמשים פעילים של סודהסטרים בשווקים שונים במרץ 2023.

מקורות:

https://foodinsight.org/survey-spotlight-snacking/#:~:text=If%20you%20find%20yourself%20reaching,or%20more%20times%20a%20day.

https://www.mind.org.uk/information-support/tips-for-everyday-living/wellbeing/#:~:text=You%20may%20find%20it%20helpful,also%20feel%20calming%20or%20rewarding.

https://www.centrum.com/learn/articles/18-wellness-tips-for-a-healthier-you/#:~:text=Wake%20up%20and%20do%20something,tone%20for%20the%20entire%20day.