חנות

CO2

ההשפעה שלנו

תוכניות הCO2 שלנו

סודהסטרים - גולשים דעת חוות פרסום מדיניות

 

מבוא .1

סודהסטרים מעודדת את לקוחותיה לכתוב חוות דעת אמיתיות באשר לרכישת מוצרי סודהסטרים.

מדיניות זו מפרטת כיצד לקוחות יכולים לכתוב חוות דעת על מוצרי סודהסטרים באמצעות האתר סודהסטרים ישראל האתר הרשמי: מכשירי סודה כיצד אנחנו מאמתים ומסננים את חוות הדעת הללו. אף על פי כן, מדיניות זו אינה חלה על חוות דעת שאינן מוגשות דרך אתר סודהסטרים (חוות דעת שניתנו באמצעות צדדים שלישיים כמו למשל גוגל, אמזון או פייסבוק, אשר להם עשויה להיות מדיניות פרסום חוות דעת משלהם).

2. כיצד לכתוב ביקורות על המוצרים שלנו

אם רכשת מוצר דרך האתר שלנו, יישלח דואר אלקטרוני לכתובת הדואר האלקטרוני שהזנת באתר בעת הרכישה, המבקש ממך לחוות את דעתך על המוצר. דואר אלקטרוני זה יכלול קישור לכתיבת חוות דעת על המוצר באתר. חוות דעת שתוגש בדרך הזו, תסווג באתר כחוות דעת של "קונה מאומת", שכן יש ביכולתנו לאמת שהיא נכתבה בידי לקוח שרכש את המוצר שלנו.

אם רכשת מוצר סודהסטרים שלא דרך האתר, עדיין יש ביכולתך לחוות את דעתך בלחיצה על כפתור "חווה דעתך על המוצר" באתר. כחלק מהגשת חוות דעת בדרך זו, יישלח אליך דואר אלקטרוני על מנת לאמת את כתובת הדואר האלקטרוני שלך. אימות דואר אלקטרוני מוכיח כי חוות הדעת נכתבה על ידי אדם ולא על ידי רובוט. חוות דעת שיוגשו בדרך זו לא יסווגו כחוות דעת של "קונה מאומת", אלא כחוות דעת של "מבקר מאומת".

x

בזמן הגשת חוות הדעת, תתבקש לספק מידע מסוים, לרבות שמך, כתובת הדואר האלקטרוני שלך, דירוגך את המוצר (מכוכב אחד עד חמישה כוכבים) וחוות הדעת שלך על המוצר. המידע שלך יטופל בהתאם למדיניות הפרטיות שלנו. אם חוות הדעת שלך תפורסם, רק שמך הפרטי, האות הראשונה של שם המשפחה שלך, הדירוג וחוות הדעת שלך יפורסמו באתר (שמך המלא וכתובת הדואר האלקטרוני שלך לא יפורסמו).

3.כיצד אנחנו מסננים חוות דעת לפרסום

חוות דעת יסוננו לפני פרסומן באתר סודהסטרים על מנת לוודא שהן רלוונטיות למוצר המדובר, ואינן פוגעניות או בלתי הולמות לפרסום. סודהסטרים רשאית שלא לפרסם חוות אשר לשיקול דעתה הסביר:
-מכילות לשון הרע
-מכילות שפה פוגענית או אלימה, השמצות, הטרדות, גסויות, קריאות לשנאה, מערבות פוליטיקה או בלתי הולמות בצורה אחרת, למשל בנוגע לגזע, מין, מיניות, מוצא אתני או מאפיינים אישיים אחרים;
-מכילות מידע שבאמצעותו ניתן לזהות אדם, מידע פרטי או מידע סודי;
-מזויפות, שקריות, מטעות, אוטומטיות או מכילות דואר זבל;
-אינן רלוונטיות למוצר המדובר;
-חוזרות על עצמן (למשל, חוות דעת מרובות שהוגשו על ידי אותו לקוח בגין אותה רכישה);
-מפרות זכויות קניין רוחני (לרבות זכויות פרסום);
-מכילות וירוסים וכיו"ב; או
-אשר אין לפרסמן מסיבות חוקיות או רגולטוריות אחרות.

סודהסטרים תשתדל לפרסם באתר את כל חוות הדעת האמיתיות אשר עומדות בכללי מדיניות זו בתוך 14 ימים מעת הגשתן. אנו רשאים לשתף את חוות הדעת שלך גם בעמודי הרשתות החברתיות שלנו ובחומרי פרסום אחרים.

אם חוות הדעת שלך לא פורסמה באתר ואתה מאמין כי היא הייתה צריכה להיות מפורסמת, אנא צור איתנו קשר בכתובת No-reply-IL@sodastream.com