תנאי השימוש שלהלן מפרטים את תנאי תכנית המנויים סודהסטרים (""תכנית המנויים"" ו "״התנאים״" או ״התכנית״ בהתאמה) של סודהסטרים ישראל בע"מ (""סודהסטרים"" או ""החברה"", בהתאמה).
יש לקרוא את תנאים אלו בקפידה שכן יהוו הסכם מחייב בינך לבין סודהסטרים בכל הקשור עם הרשמתך לתכנית המנויים במהלך תקופת החברות.
תנאים אלו יחד עם תנאי השימוש של האתר ותנאי מדיניות הפרטיות של סודהסטרים מהווים חלק בלתי נפרד מתכנית המנויים. למונחים אשר לא מוגדרים באופן מפורש בתנאים אלו תהא המשמעות הנתונה להם בתנאי השימוש באתר החברה.
האמור בלשון זכר גם לשון נקבה במשמע ולהפך, האמור בלשון יחיד גם לשון רבים במשמע ולהפך.
האחריות הבלעדית והמלאה להכרת התנאים ולשימוש באתר ובשירות חלה בכל עת עלייך בלבד.
סודהסטרים ראשית לערוך שינויים בתנאים אלה מעת לעת כתוצאה מ: (א) שינוי בשיטת תשלום; (ב) שינוי בתהליכי אספקה; (ג) שינויים ו/או עדכונים חקיקתיים או רגולטוריים; (ד) שינוי בתנאים המסחריים של מסלול נבחר (לדוגמא: שינוי מספר הצילינדרים בתוכנית); (ה) הבהרות ותיקונים טכניים ו/או טעות שנתגלתה. סודהסטרים מספקת את השירותים באופן רציף ואין באפשרותה לחזות שינויים עתידיים, לפיכך ייתכן ויהיו סיבות נוספות בגינן נאלץ לעדכן את התנאים. למעט שינויים מהסוגים המפורטים לעיל, כל תיקון נוסף לתנאים ייעשה בהסכמה. ככל ולא תסכים לשינוי כאמור, תוכל לבטל את חברותך בתכנית המנויים בהתאם לתנאי הביטול של התכנית המפורטים להלן. אנו נודיע לך לפחות 30 יום מראש על כל שינוי בתנאים אשר עשוי להשפיע על הזכויות והחובות שלך, אלא אם כן השינוי הוא לטובתך. במקרה בו השינוי הוא לטובתך, נבצע את השינוי באופן מיידי ונודיע לך עליו בתוך 30 ימים ממועד כניסתו לתוקף. גרסה מעודכנת של התנאים מפורסמת בכל עת באתר https://sodastream.co.il (״אתר החברה״)
1.1. הצילינדרים המסופקים לך במסגרת תכנית המנויים, מכילים גז CO2 וניתנים לך ברישיון, במטרה לאפשר עבור מכשיר הסודהסטרים שברשותך ולא לאף מטרה אחרת. העלות של צילינדר ריק (ללא תוכן גז CO2) להגזה של עד 60 ליטר היא 50 ₪ והעלות של צילינדר ריק להגזה (ללא תוכן גז CO2) עד 130 ליטר היא 70 ₪. (״עלות הצלינדרים״). הצילינדרים וזכויות הקניין הרוחני הנלוות להם יישארו בכל עת בבעלותה הבלעדית של סודהסטרים. לך ו/או למי מטעמך לא יהיו זכויות נוספות ביחס לצילינדרים ולזכויות הנלוות להם, למעט זכויות השימוש המוגבלות המוענקות במפורש בתנאים אלו.
1.2.השימוש בצילינדרים לכל מטרה אחרת אסור ומסוכן. השימוש בצילינדרים יהיה בכפוף לתנאים והוראות השימוש המצויים על גבי הצילינדרים. בכדי לשמור על בטיחותך ובריאותך נבקש כי מילוי ותחזוקת הצילינדרים יתבצע על ידי סודהסטרים. מילוי של צילינדרים על ידי צדדים שלישיים או שימוש בהם שלא למכשיר שסופק לך על ידי סודהסטרים עלול להיות מסוכן ולסודהסטרים וכל מי מטעמה לא תהיה אחריות בגין מילוי כאמור. מובהר, כי כל שימוש בצילינדרים לכל מטרה אחרת ו/או על ידי צד שלישי מהווה פגיעה בקניינה של סודהסטרים והפרה של זכויותיה.
2.1 חברות בתכנית המנויים ותשלום דמי המנוי, יזכו אותך, בהתאם למסלול אליו הצטרפת, באספקה שוטפת של CO2 למכשיר סודהסטרים שבבעלותך. אספקת CO2 תתבצע באמצעות החלפה של מכלי גז ("צילנדרים") ריקים במלאים ("שירותי ההחלפה"), הכל כמתואר בתנאים אלו ובהתאם למסלול אליו נרשמת. CO2 תקופת המנוי לתכנית וכמות ההחלפות תשתנה בהתאם למסלול הנבחר. CO2 ("צילנדרים") ריקים במלאים ("שירותי ההחלפה"), הכל כמתואר בתנאים אלו ובהתאם למסלול אליו נרשמת.
2.2 תקופת המנוי לתכנית וכמות ההחלפות תשתנה בהתאם למסלול הנבחר.
2.3 שירותי ההחלפה יתבצעו בחבילות, כאשר כל חבילה תכיל מספר צילינדרים מאותו הסוג, בהתאם לתנאי המסלול הנבחר ( "חבילת צילינדרים" ). ובשיוך למכשיר הגזה ספציפי. לאחר הרישום לתכנית המנויים וביצוע ההזמנה, אנו נספק לך את חבילת הצילינדרים הראשונה לכתובת אותה ציינת בעת ביצוע ההרשמה, על חשבוננו. חברים בתכנית המנויים אינם נדרשים לתשלום דמי משלוח בגין החלפת הצילינדרים, למעט במקרים המפורטים בתנאים אלו להלן.
2.4 במהלך תקופת המנוי, תוכל להזמין שירותי החלפה לפי תנאי המסלול הנבחר. אספקת הצילינדרים המלאים ואיסוף הצילינדרים הריקים יבוצע על ידי שליח מטעמנו, לאחר תיאום מועד לביצוע ההחלפה.
2.5 ככל שבמועדי ההחלפת הצינלדרים לא תימסר לשליח מטעמנו חבילת צילינדרים ריקים כנדרש לפי תנאי התכנית ("צילינדרים חסרים") , יהיה עליך, ועל חשבונך, לשלוח אלינו או למסור לשליח מטעמנו את הצילינדרים החסרים בתוך שלושים (30) יום ממועד ההחלפה לסודהסטרים ישראל בע"מ. ככל שלא יושבו הצילינדרים החסרים עד חלוף שלושים (30) ימים ממועד ההחלפה המקורי. במקרה כאמור, אנו נחייב אותך בגין דמי משלוח במועד ההחלפה הבא. ככל שלא יוחזרו לנו הצילינדרים החסרים עד חלוף שלושים (30) ימים כאמור, אנו נחייב אותך בסך עלות הצילינדרים כמפורט בסעיף 1.1 לעיל .
2.6 עליך לוודא כי הצילינדרים הריקים אשר יוחזרו על-ידך יהיו במצב תקין כפי שקיבלת אותם. ככל וצילינדרים ריקים יימצאו על-ידי סודהסטרים פגומים, ייחשבו כצילינדרים חסרים בגינם תחויב בסך עלות הצילינדרים כמפורט בסעיף 1.1 לעיל.
2.7 התכנית תתחיל במועד קבלת תשלום דמי המנוי על-ידי סודהסטרים ותסתיים בחלוף תקופת התכנית במסלול הנבחר, או לאחר מימוש כל הצילינדרים הכלולים במסלול הנבחר, המוקדם מביניהם.
3.1 באפשרותך להירשם לתכנית המנויים ולהשתמש בשירותי ההחלפה, באמצעות פנייה למוקד שירות הלקוחות של סודהסטרים בטלפון 9880* (" מוקד שירות הלקוחות ") או באמצעות רישום באתר החברה. בכל אופן בו תיבחר להירשם לתכנית, תידרש לבחור מסלול, לקרוא ולהסכים לתנאים ולמדיניות הפרטיות ולהגדיר שיטת תשלום.
3.2 במועד ההרשמה לתכנית תידרש לשלם דמי מנוי , באמצעות כרטיס אשראי, בתשלום אחד ועד שלושים ושישה (36) תשלומים שווים, הכל בהתאם למסלול הנבחר (" דמי המנוי "). דמי המנוי כוללים מע"מ ויעודכנו בהתאם ככל שיהיה שינוי בשיעור המע"מ בישראל. דמי המנוי ייגבו בהתאם למדיניות החיוב של כרטיס האשראי באמצעותו תבצע את התשלום.
3.3 במידה ותרכוש חבילה משולבת של מכשיר סודהסטרים ותכנית מנויים (" חבילה משולבת"), התשלום עבור המכשיר יגולם בדמי המנוי אותם תידרש לשלם, בהתאם לתנאי התשלום שתבחר.
3.4 עם ההצטרפות לתכנית הינך מוסר הרשאה לחיוב כרטיס האשראי שלך בכל מקרה בו נחייב אותך בגין עלות צילינדרים חסרים ואיסופם, וכן בגין ניכויים בסיום מוקדם של ההתקשרות כמפורט לעיל ולהלן.
3.5 בכדי לוודא שפרטי כרטיס האשראי נמסרו בהסכמתך ובידיעתך, סודהסטרים ו/או ספקי שירות תשלומים מטעמה, עשויים לאמת את הפרטים האישיים שסופקו על-ידך במסגרת הליך ההרשמה אל מול מאגרי מידע של צדדים שלישיים. בעת ביצוע בדיקות אלו, הפרטים האישיים שסופקו על-ידך יימסרו לצדדים שלישיים אשר עשויים לשמור תיעוד של מידע זה. הרשמתך לתכנית מהווה אישור לסודהסטרים ו/או מי מטעמה לבצע בדיקות אימות אלו, והכל בכפוף למדיניות הפרטיות של סודהסטרים.
3.6 הזמנתך הראשונה לא תישלח עד לאישור תשלום דמי המנוי על-ידי סודהסטרים.
3.7 במסגרת תכנית המנויים ניתן לבצע מימוש אחד בכל הזמנה. לא ניתן לבצע מימוש נוסף בטווח של לפחות 14 יום ממועד המימוש הקודם.
4.1 ניתן להזמין החלפות צילינדרים באמצעות אתר החברה או מוקד שירות הלקוחות.
4.2 לאחר ביצוע הזמנה, תישלח אלייך הודעת דואר אלקטרוני המאשרת את קבלת ההזמנה ומכילה את פרטיה (" אישור קבלת ההזמנה "). במידה ולא תספק לנו כתובת דואר אלקטרוני, הודעת ה-SMS לתיאום משלוח החבילה הראשונה של הצילינדרים, תשמש כאישור קבלת ההזמנה כאמור. אישור קבלת ההזמנה אינו מהווה אישור סופי להזמנה עצמה ו/או לרישום לתכנית ולשירותי ההחלפה. הזמנתך תאושר באופן סופי רק לאחר אישור תשלום דמי המנוי על-ידי סודהסטרים.
4.3אספקת הצילינדרים תהיה על-פי תנאי התכנית ובכפוף לזמינות מלאי. סודהסטרים לא תהא אחראית במקרה של אי אספקה כתוצאה מגורמים שאינם בשליטתה ו/או כתוצאה מאי יכולת טכנית להשלים את ההזמנה (לדוגמא כתוצאה מאי יכולת לאמת את פרטי ההתקשרות או אמצעי התשלום). סודהסטרים ו/או מי מטעמה עשויים ליצור עימך קשר באמצעות SMS, טלפון ו/או דוא"ל בנוגע להזמנה ולמסירה.
4.4 סודהסטרים לא תהא אחראית לכל עיכוב או אי מילוי חובה מחובותיה כאמור בתנאים, ככל שינבעו כתוצאה מאירוע שלא בשליטתה. בהתרחשות אירוע כאמור, אנו ננקוט בצעדים סבירים כדי למזער את השפעת האירוע על תכנית המנויים ושירותי ההחלפה. במקרה של עיכוב משמעותי תוכל לסיים את חברותך בתכנית, בהתאם לתנאי הביטול המפורטים בתנאים אלו להלן.
4.5 באפשרותך לבטל הזמנת צילינדרים, עד שני ימי עסקים לפני מועד המשלוח אשר תואם לך. ביטול הזמנה כאמור יכול להיעשות באמצעות: (א) פנייה למוקד שירות הלקוחות; (ב) ביטול התכנית באזור האישי באתר החברה;
5.1 המשלוחים יבוצעו באמצעות שליח לכתובת אשר תימסר על ידך בזמן ההזמנה. עליך למסור רק פרטים נכונים, מדויקים ומלאים על מנת למנוע עיכוב או תקלה בביצוע המשלוח. אתה מאשר בזאת את נכונות הפרטים שמסרת בעת ההזמנה, ומסכים לכך שהחברה לא תהא אחראית לכל איחור או עיכוב באספקה שיגרמו ממסירת פרטים שאינם נכונים, מדויקים או מלאים.
5.2 המשלוח יתבצע בטווח של עד 5 ימי עסקים ולישובים מרוחקים (את רשימת הישובים המלאה ניתן למצוא באתר תחת תנאי שימוש באתר ובתנאי תכנית מנויים)בטווח של עד 7 ימי עסקים מביצוע ההזמנה ואישורה בחברת האשראי (ולמעט מוצרים שלגביהם צוין אחרת בדף המוצר). החברה לא תהא מחויבת להסכים לדחיית מועד המשלוח מעבר למועדים אלה, והדבר יהיה נתון לשיקול דעתה הבלעדי.
5.3 מועד האספקה של הזמנות שיבוצעו ויאושרו לאחר השעה 14:00 בימים א' עד ה' יחל להימנות מיום העסקים הבא. להסרת ספק מובהר שימי ו' ,שבת, ערבי חג, ימי חג, ימי זיכרון ובחירות - אינם נחשבים ימי עסקים.
5.4 החברה לא תהא אחראית לכל איחור או עיכוב באספקה או לאי-אספקה שנגרמו מכוח עליון או מאירועים שאינם בשליטתה, ובכלל זה מובהר שייתכנו עיכובים בזמן מסירת המשלוחים בזמנים בהם קיימת רגישות ביטחונית (לרבות במקרים שבהם אזורים הוגדרו על ידי מערכת הביטחון או גורמי אכיפה כמוגבלי גישה) או שביתות במשק או תקלות מחשוב או טלפוניה, עיכובים או אירועים בלתי צפויים אחרים.
5.5 אנו ממליצים לציין את הכתובת בה אתם נמצאים במרבית היום ואשר מאפשרת איסוף של מיכלי גז ריקים, ככל שרלבנטי. אין באפשרותינו להתחייב לאספקת משלוח בטווח שעות מסויים והדבר נתון לשיקול הדעת של חברת השליחויות בכפוף לטיב ולתנאי השירות המקובלים אצל חברת השליחויות.
5.6 עלות המשלוח היא 35 ש"ח במשלוח ששוויו פחות מ- 249 ש"ח. עלות המשלוח תחושב בסיום תהליך הקנייה, בשלב הקופה, בהתאם לסכום הסל. עלות המשלוח עשויה להתעדכן מעת לעת בהתאם לאמור בעת ביצוע ההזמנה באתר.
6.1 באפשרותך לבטל את חברותך בתכנית המנויים בתוך תקופת הביטול ובהתאם לתנאים הקבועים בחוק הגנת הצרכן, תשמ"א-1981 והתקנות מכוחו ("חוק הגנת הצרכן"). לאחר תקופת הביטול כאמור בחוק הגנת הצרכן, באפשרותך לבטל את חברותך בתכנית המנויים ולקבל החזר מלא, בכל עת עד שני ימי עסקים לפני המועד שתואם לך לאספקת חבילת הצילינדרים הראשונה ו/או מוצרים נלווים, על-ידי מתן הודעה לסודהסטרים Customer-Service-IL@sodastream.com באחת מהדרכים הבאות: (א) באמצעות דוא"ל לכתובת (ב) פנייה טלפונית למוקד שירות הלקוחות (ג) באמצעות בקשת ביטול באתר החברה
6.2 כמו כן, לאחר אספקת חבילת הצילינדרים הראשונה ולאורך כל תקופת התכנית, באפשרותך לסיים את חברותך בתכנית בכל עת על ידי מתן הודעה לסודהסטרים באחת מהדרכים המנויות בסעיף 6.1 לעיל וכן באמצעות משלוח דואר רשום לכתובת עתיר ידע 1, כפר סבא במשרדי סודהסטרים ישראל בע"מ.
6.3 בכל פניה כאמור תידרש לציין את שמך, מספר ת.ז וכתובת הדואר האלקטרוני או מספר הטלפון עימם נרשמת לתכנית. ביטול החברות בתכנית המנויים ייכנס לתוקף בתוך שלושה ימי עסקים מיום שנמסרה הודעת הסיום כאמור לעיל ואם נמסרה באמצעות דואר רשום – בתוך שישה ימי עסקים מיום מסירתה והכל אם לא נקבת במועד מאוחר יותר בהודעת הביטול.
6.4 בהתרחשות כל אחד מהאירועים הבאים סודהסטרים תהא רשאית לסיים את חברותך בתכנית המנויים: (א) במקרה של הפרה של תנאי התכנית על ידך; (ב) ככל שאתה עוסק ו/או תעסוק בעתיד במשלח יד בלתי חוקי או הונאה של טובין ושירותים; (ג) במקרה בו לא ניתן לחייב את אמצעי התשלום אותו מסרת; (ד) במקרה בו סודהסטרים תפסיק לספק את שירותי ההחלפה לכלל לקוחותיה, ובלבד שסודהסטרים תספק הודעה מראש ובכתב של לפחות שלושים (30) יום על כוונתה לעשות כן.
6.5 עם סיום החברות בתכנית המנויים מכל סיבה שהיא, עליך להשיב לסודהסטרים את כל הצילינדרים שברשותך אשר התקבלו במסגרת תכנית המנויים (מלאים או ריקים) לא יאוחר משלושים (30) ימים לאחר מועד סיום ההתקשרות כאמור. לאחר קבלת הודעת הסיום על-ידך ותיאום מועד לביצוע השליחות, יאסוף שליח מטעמנו את הצילינדרים שברשותך. האיסוף יהיה על חשבון סודהסטרים, למעט במקרה בו הסתיימה חברותך בתכנית לאחר תקופת ביטול עסקה לפי חוק הגנת הצרכן, או במקרה בו סודהסטרים תסיים את חברותך בתכנית בהתאם לסעיף 4.4 (א) עד (ג) לעיל, שאז האיסוף יהיה על חשבונך. ככל שלא יושבו הצילינדרים החסרים כאמור, אנו נחייב אותך בסך עלות הצילינדרים כמפורט בסעיף 1.1 לעיל.
6.6 כל זכות אשר הייתה קיימת בתכנית המנויים במסלול הנבחר, תפקע בתום תקופת המנוי ולא תיצבר או תתווסף לתכניות מנויים חדשות אליהן אתה מצטרף.
6.7 ככל שתבחר לסיים את חברותך בתכנית במהלך תקופת מנוי כאמור ולאחר תקופת ביטול עסקה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, או במקרה בו סודהסטרים תסיים את חברותך בתכנית כמפורט להלן, אנו נשיב לך את דמי המנוי בגין תקופת המנוי שלא נוצלה בניכוי הסכומים המפורט בסעיף זה להלן.
ניכוי בעת סיום ההתקשרות - ובהר, כי מוצרי סודהסטרים מסופקים לך במסגרת התכנית במחירי מבצע. על כן, ככל שקמה זכות להחזר על-פי סעיף זה, עם הסיום המוקדם של התכנית כאמור תחויב ו/או ינוכה מסכום ההחזר מחירם המלא (בשונה ממחיר המבצע) של כל המוצרים שסופקו לך במסגרת התכנית (לרבות צילינדרים, מכשיר סודהסטרים, בקבוקי הגזה וסירופים) על-פי המחירון לצרכן של סודהסטרים, כפי שיהיה בתוקף באותה עת. כמו כן ינוכה סכום השווה לסך עלות הצילינדרים החסרים, ככל שלא תחזיר לסודהסטרים צילינדרים ריקים בהתאם להוראות תנאים אלו. מובהר, כי מכשיר הסודהסטרים אשר סופק לך במסגרת התכנית לא יושב לסודהסטרים וייחשב כמכשיר שנרכש על-ידך כנגד התחייבות לתשלום הפרש העלות.
במקרה בו נידרש לבצע חיוב בהתאם להוראות סעיף 6.7 לעיל, סודהסטרים תחייב את אמצעי התשלום שמסרת בגובה ההפרש בין הסכומים ששולמו על-ידך עד למועד סיום התכנית לבין הסכום המלא שעליך לשלם עבור המוצרים שסופקו במסגרת תכנית המנויים ("דמי ביטול") או צילינדרים חסרים.
6.9 החיוב עבור צילינדרים חסרים ו/או דמי ביטול ו/או עבור כל תשלום אחר אותו תחוב לסודהסטרים במועד סיום ההתקשרות יבוצע על-ידי סודהסטרים בתום שישים (60) ימים מתום תקופת התכנית. סודהסטרים תשלח הודעה בכתב אודות החיוב כאמור.
7.2 האחריות עבור צילינדרים תחול רק על צילינדרים אשר ימולאו על-ידי סודהסטרים ונושאים סוגר שסתום של סודהסטרים ובלבד שנעשה בהם שימוש למכשיר מותאם של סודהסטרים בלבד וכי השימוש הינו בהתאם לתנאי השימוש המופיעים על גביהם.
7.3 ככל שבבעלותך מכשיר סודהסטרים קיים מסוג: Power, Crystal, Spirit One Touch, Spirit ,Source, Jet, Genesis, Duo, Art, E-Terra ,Terra תכנית המנויים מזכה אותך באחריות בגין המכשיר גם אם תקופת האחריות הרשמית פקעה. האחריות כאמור תהא בתוקף לאורך כל תקופת תכנית המנויים, ותפקע בסיום תכנית המנויים מכל סיבה שהיא. מובהר, כי במידה ותרכוש חבילה משולבת של החלפת מיכל גז ומכשיר סודהסטרים, תקופת האחריות תחול כל עוד תכנית המנויים תהא בתוקף או למשך שנתיים, המאוחר מביניהם. שים לב כי לא תוכל לממש את האחריות כאמור עבור מכשיר קיים שפגה לו תקופת האחריות המקורית במהלך שלושים (30) הימים הראשונים לתקופת החברות בתכנית.
7.4 ככל שסודהסטרים הפסיקה לשווק את המכשיר הקיים שברשותך, ומאושרת החלפת מכשיר במסגרת האחריות כאמור, אנו מתחייבים להחלפת מכשירך הישן בחדש באותו המדרג אך לא בהכרח באותו הדגם ו/או הצבע.
7.5 בכפוף לכל דין, בשום מקרה סודהסטרים ו/או כל שותף ו/או חברה קשורה של סודהסטרים לא יהיו אחראים לכל נזק עקיף ו/או תוצאתי מכל סוג שהוא, גם אם נזק זה היה ידוע או יכול היה להיות ידוע על-ידי סודהסטרים וניתן לקשרו לתנאי החברות, תנאי השימוש, לתוכנית המנויים, לשירותים, למוצרי סודהסטרים שנרכשו במסגרת תכנית המנויים ו/או לצילינדרים או השימוש שלך בכל אחד מהם. הוראה זו גוברת על כל הוראה או התחייבות אחרת.
7.6 במקרה של סתירה בין התנאים והמידע המסופק על-ידי שירות הלקוחות או האתר, תנאים אלו יגברו ביחס לתכנית המנויים והמסלול הנבחר.
7.7 התנאים, תנאי המסלול הנבחר, תנאי השימוש באתר ותנאי מדיניות הפרטיות, ממצים את כל המוסכם בינך לבין סודהסטרים בקשר עם חברותך בתכנית המנויים.
7.8 בכל שאלה הנוגעת לתכנית המנויים, לאתר, למוצרים או השירותים, הזמנות ובירורים, ניתן לפנות למוקד שירות הלקוחות וההזמנות של סודהסטרים באמצעות קישור לשירות הלקוחות או בטלפון 9880*.