חנות

CO2

ההשפעה שלנו

תוכניות הCO2 שלנו

שלושה צעדים פשוטים לרענון הבריאות הגופנית והנפשית

צאו למסע שכולו בריאות עם סודהסטרים, השילוב המנצח בין שתיית מים לאורח חיים תוסס ורענן

אין כמו "ניעור" טוב כדי להדוף את התחושה של "שביזות יום א'". לפעמים רענון לגוף ולנפש הוא כל מה שאנחנו צריכים כדי לשדרג את השגרה היומית שלנו. אם מתאים לכם להתחיל לחיות חיים בריאים וחיוביים יותר, נסו לאמץ את שלושת הטיפים הבאים.

זה לא סוד כי ישנו קשר הדוק בין הבריאות הגופנית לבריאות הנפשית. אם אתם מעוניינים לנהל אורח חיים בריא יותר, מכל הבחינות, חשוב לדאוג גם לגוף וגם לנפש. זה אולי נשמע רציני ומבהיל, אבל תסמכו עלינו: שלושת הצעדים הפשוטים האלה יעזרו לכם להרגיש בריאים יותר ושמחים יותר.



1. עסקו בפעילויות שמשמחות אתכם

תהיתם פעם איך זה שלילדים יש כל כך הרבה אנרגיה? יכול להיות שהסיבה לכך היא החיבה שלהם לפעילויות שמעוררות את היצירתיות ומפעילות את הדמיון שלהם. פעילויות כמו ציור וספורט קבוצתי הן דרכים נהדרות למלא מצברים, לחשוב חיובי יותר ולפתח את הדמיון, בכל גיל. יכול בהחלט להיות ששיעורי אומנות, משחקי שחמט או כדורגל בשכונה הם המפתח לשיפור ההרגשה הגופנית והנפשית. חיזוק הצד היצירתי שלכם עשוי להיות זריקת המרץ שדרושה לכם כדי להתחיל לנהל אורח חיים בריא.

ואם מתחשק לכם לרענן קצת את הנפש, למה שלא תנסו למצוא תחביב חדש? או לתת עוד צ'אנס לתחביב ישן? התנסות במשהו חדש היא דרך מעולה לעורר מחדש את היצירתיות שלכם. יצירה, מלאכת יד, בישול... מה שלא תבחרו, העיקר הוא להקדיש זמן לעצמכם!

2. הקפידו על מספיק שעות שינה

אל תזלזלו בחשיבותה של שנת לילה טובה: לפעמים זה כל מה שצריך כדי לשפר את הבריאות. למה שלא תיצרו לעצמכם שגרה קבועה לפני השינה, למשל? שגרה כזו יכולה לעזור לכם לנהל אורח חיים בריא יותר, מכל הבחינות, משום שהיא מעניקה לכם מסגרת מובנית, שמסייעת בהפחתת לחץ וחרדה. והכי חשוב: שגרה כזו יכולה להיות מהנה. מבטיחים! פנקו את עצמכם באמבטיה חמה, בספר מרגיע או בשמנים אתריים בריח לבנדר – שלוש אפשרויות שהוכיחו את עצמן כבעלות השפעה מרגיעה. גם כיבוי של מכשירים אלקטרוניים לפחות שעה לפני השינה יאפשר לכם לישון טוב יותר ולהתעורר עם תחושה רעננה. נסו בעצמכם, ומהר מאוד תיווכחו שאתם ישנים טוב יותר. שינה טובה יותר יכולה לשפר את רמות האנרגיה, את יכולת הריכוז ואת מצב הרוח. איזו דרך מרעננת להתחיל את היום!



3. שתו הרבה מים כדי להמריץ את שגרת יומכם

כולנו יודעים שהגוף זקוק להרבה מים, אבל ידעתם שלשתייה מרובה יש גם יתרונות נפשיים ורגשיים? הקפדה על שתיית מים במהלך היום לא רק מרווה את הצמא, אלא גם משפרת את החוסן הנפשי. ואם מתחשק לכם להכניס קצת עניין לחיים, נסו להחליף את המים במשקה מוגז ומרענן על בסיס מים. יש לנו אינספור טעמים ומתכונים שיאפשרו לכם להוסיף יצירתיות וגיוון לשגרת היומיום. המספרים מדברים בעד עצמם. 74% מהמשתמשים שלנו מספרים שהם שותים יותר מים הודות למכשיר הסודה הביתי שלהם, ו-69% מהמשתמשים מספרים שהם מנהלים כיום אורח חיים בריא יותר. אז צאו מהקופסה ומלאו בקבוק סודהסטרים באחד מהטעמים הנפלאים שלנו.

בקצב החיים המהיר של ימינו, חשוב יותר מאי פעם לדאוג לרענון של הגוף והנפש. תנו לעצמכם את היחס שמגיע לכם – החיים תמיד יכולים להיות תוססים יותר!

____________________

כתיבת מאמר זה התבססה על מקורות שונים. אם ברצונכם לאמת את המידע, פנו אלינו ישירות – נשמח למסור לכם את המקורות הרלוונטיים.

**נתוני הצרכנים של סודהסטרים מבוססים על סקר שערכה חברת Ipsos בקרב משתמשים פעילים של סודהסטרים בשווקים שונים במרץ 2023.

מקורות:

https://www.froedtert.com/stories/ways-stay-physically-mentally-healthy-during-difficult-times

https://www.culligan.co.uk/power-of-self-care-and-hydration/#:~:text=The%20link%20between%20hydration%20and,mood%20swings%2C%20and%20difficulty%20concentrating

https://www.nhs.uk/mental-health/self-help/tips-and-support/mindfulness/

https://www.nm.org/healthbeat/healthy-tips/health-benefits-of-having-a-routine