חנות

CO2

ההשפעה שלנו

תוכניות הCO2 שלנו

איך להרשים את האורחים בשלושה צעדים פשוטים

עם הקסם התוסס של סודהסטרים תוכלו לארח בקלות ולהשאיר לאורחים טעם של עוד

לפעמים אירוח הוא עניין מלחיץ. לכן ריכזנו כאן שלושה טיפים פשוטים לאירוח בסטייל, ובמינימום סטרס. אם חשוב לכם להרשים את האורחים במינימום מאמץ, כדאי לאמץ את הטיפים הבאים לאירוח חגיגי ומרשים. זה הזמן להשאיר מאחור את השתיקות המביכות והלזניות השרופות. ברוכים הבאים לעידן חדש של אירוח אלגנטי.



1. הכניסו את האורחים לאווירה

אווירה נכונה יכולה לעשות את כל ההבדל בין ארוחת ערב מאכזבת לאירוע מתוחכם ואלגנטי. רוצים ליצור את האווירה המושלמת? זה בכלל לא מסובך. ראשית, כדאי להקדיש מחשבה לתאורה. אור רך בעוצמה נמוכה ייצור אווירה אינטימית שתעודד שיחה קולחת. במקום להדליק את התאורה המרכזית של החדר, כדאי לשלב בין כמה מוקדי תאורה משניים, כמו מנורות. זה יעזור לאורחים שלכם להשתחרר ולהרגיש בנוח. רק הקפידו שהחדר לא יהיה חשוך מדי, כי האורחים בוודאי ירצו לדעת מה יש להם בצלחת!

מוזיקה היא עוד דרך טובה להכניס עניין למפגש שלכם. צרו פלייליסט שילווה את התפריט בצורה מושלמת וימנע שתיקות מביכות. ואם אתם מארחים בחגים, אפשר לבחור שירים שיכניסו את האורחים לאווירת החג. אבל זכרו: לא כדאי שהמוזיקה תפריע לאורחים או תסיח את דעתם. אם אין לכם רעיונות, לא נורא. אפשר למצוא פלייליסט מעולה אונליין. אה, ואף פעם לא מזיק לפזר כמה נרות.

2. הוסיפו קצת קסם עם סודהסטרים

אין משקה מתוחכם יותר מקוקטייל, ועם הטעמים של סודהסטרים אפשר להכין בקלות רבה קוקטיילים מדהימים תוצרת בית. סודהסטרים מציעה מגוון רחב של סירופים טעימים שישתלבו מצוין עם הקוקטיילים האהובים עליכם – ממי טוניק מרעננים ועד לטעמי פפסי או טעמי פירות חמצמצים. לא צריך יותר מזה בשביל המשקה התוסס המושלם. אם אתם רוצים שהאורחים שלכם ירגישו כמו כוכבי קולנוע, פנקו אותם בדרינקים חלומיים. מחפשים קוקטייל מרענן שישאיר לאורחים שלכם טעם של עוד? נסו את Rosemary Citrus Spritzer – מתכון לקוקטייל מוגז ופרשי, עם תערובת ארומטית של לימון, תפוז ורוזמרין והסיפתח המושלם לערב בלתי נשכח. אפשר גם לפנק אותם ב-Blackberry Whisky Sour, גרסה חדשה ומתקתקה לקלאסיקה על-זמנית. הוא מושלם לקיץ!

עם סודהסטרים אפשר היום להכין קוקטיילים ביתיים בקלות ובכיף*. המספרים מדברים בעד עצמם: 68% ממשתמשי סודהסטרים נעזרים במכשיר סודה ביתי כדי להעניק לאורחים שלהם חוויה בלתי נשכחת. אז אם אתם רוצים להוסיף קצת קסם לאירוח, נסו את המתכונים שלנו.

3. העניקו יחס אישי לכל אורח

לכל אורח ואורחת מגיע ליהנות, בלי קשר לטעם האישי ולהעדפות שלהם. ודאו שתפריט המשקאות שלכם כולל אופציה כיפית וטעימה לאנשים שלא שותים אלכוהול. עם סודהסטרים, אפשר היום ליצור מגוון אינסופי של קוקטיילים ומוקטיילים בלחיצת כפתור. לכן חשוב להציע גם אופציה ללא אלכוהול – כך כל האורחים יוכלו להתפנק. המוקטייל הקיצי והמעולה הזה ירשים את האורחים האנינים שלכם בזכות טעמו העשיר וקישוט הרוזמרין החביב. ו-Pear-Mango Tango הוא תוספת מרשימה ונטולת אלכוהול לכל אירוע. ואם אתם או האורחים שלכם מעוניינים במשקאות מופחתי סוכר, מכשיר סודהסטרים מאפשר לכם לקבוע את רמת המתיקות הרצויה. עכשיו גם אתם יכולים להכין לאורחים שלכם קוקטיילים טעימים במינימום מאמץ.

4. טיפ בונוס: מיקום הוא שם המשחק

רוצים לכבוש את לב האורחים? כדאי להקדיש מחשבה למיקום. אפשר, למשל, להגיש את הקוקטיילים המוגזים של תחילת הערב תחת כיפת השמיים, ובהמשך לעבור פנימה לארוחה עצמה. ואחרי הארוחה, אפשר לעבור בכיף לסלון. שינוי המיקום יכול להכניס עניין לאירוע ולהעניק לו תחושה דינמית שתאפשר לאורחים לפגוש כמה שיותר אנשים.

וזהו זה. עם שלושת הטיפים הפשוטים האלה תוכלו לארח במינימום מאמץ. אז בפעם הבאה שאתם חוגגים עם החברים ובני המשפחה, אל תשכחו לפנק אותם עם הטיפים הפשוטים שלנו לערב בלתי נשכח.

____________________

* תוכן זה אינו מיועד לגולשים מתחת לגיל החוקי לשתייה (18+). אנו ממליצים לשתות במתינות. צריכה מופרזת של אלכוהול מסכנת חיים ומזיקה לבריאות. שתייה מופרזת פוגעת בכושר הנהיגה שלך ומסכנת את בטחונך ואת ביטחון הסובבים אותך.

*נתוני הצרכנים של סודהסטרים מבוססים על סקר שערכה חברת Ipsos בקרב משתמשים פעילים של סודהסטרים בשווקים שונים במרץ 2023.