חנות

CO2

ההשפעה שלנו

תוכניות הCO2 שלנו

שינוי קטן אפקט גדול! מצטרפים למהפכה

יחד אנחנו יכולים ליצור שינוי

בזמן שאתם קוראים את הכתבה, יימכרו ברחבי העולם מיליוני בקבוקי פלסטיק חד פעמיים*

אנחנו טובעים בפלסטיק, ומיחזור לבדו אינו מספיק לפתרון מלא של הבעיה. אם לא נפעל לצמצום צריכת הפלסטיק בעולם, על-פי הערכות מומחים, יצור הפלסטיק בעולם צפוי להכפיל את עצמו במהלך 20 השנים הקרובות ולשלש את עצמו עד 2050.**

מחזור החיים של הפלסטיק

מסך כל הפלסטיק שיוצר בעולם עד היום, רק כ־9% עבר תהליך מחזור, 12% נשרף, ו־79% מגיע בסוף לסביבה טבעית או למזבלות.*** הפלסטיק הוא חומר שמלכתחילה נוצר על מנת להחזיק מעמד לאורך זמן, לכן, מרבית הפלסטיק שנוצר עד כה, נותר בעולמנו בצורה כזו אחרת.

פועלים יחד כדי לשנות: ההבטחה של סודהסטרים

אנחנו מאמינים שאפילו דבר קטן, כמו הכנת משקה סודה בבית, יכול ליצור שינוי משמעותי. עד שנת 2025 סודהסטרים שואפת לחסוך שימוש של עד 78 מיליארד בקבוקי פלסטיק חד פעמיים ברחבי העולם.

זה מתחיל בבקבוק ההגזה שלנו להכנת משקה סודה בבית. כל בקבוק הגזה רב פעמי של סודהסטרים, עוזר להפחית שימוש של עד אלפי בקבוקי פלסטיק חד פעמיים ושומר על כדור הארץ שלנו נקי יותר עבור כולנו.

פועלים יחד כדי לשנות: ההשפעה שלכם

סטרימרים יקרים, כדור הארץ מודה לכם!

המאבק בשימוש בבקבוקי פלסטיק חד פעמיים הוא חלק מה-D.N.A של סודהסטרים

מכשיר הסודה הביתי שלכם מאפשר לכם להפחית משמעותית את השימוש בבקבוקי פלסטיק חד פעמיים, לנהל חיים בריאים יותר, בעולם נקי יותר וכמובן ליהנות מסודה טרייה ומרעננת בכל פעם מחדש.

כדור הארץ שלנו צריך פחות פסולת ויותר בועות!

הבקבוקים של סודהסטרים תקפים לשימוש למשך שלוש שנים, ויכולים לחסוך שימוש של עד אלפי בקבוקי פלסטיק חד פעמיים*.

כיום אתם יכולים לשתות את הסודה שאתם אוהבים לא רק בבית או במשרד.
הכירו את My only bottle, בקבוק הגזה רב פעמי לשימוש אישי, שמאפשר לכם להוסיף בועות למשקה שלכם ולקחת את הסודה המרעננת שלכם לכל מקום, כך שתוכלו להפחית את השימוש בבקבוקי פלסטיק חד פעמיים גם כשאתם עוסקים בפעילויות חוץ.

וזה עוד לא הכל,
שימוש חוזר במיכלי הגז שלנו תורם עוד יותר למזעור פסולת מזיקה. בכל החלפה של מיכל גז ריק במיכל גז מלא, המיכל הריק עובר חיטוי ובדיקה ומתמלא בפחמן דו חמצני טרי להכנת סודה ביתית.

למדו עוד על מיכלי הגז של סודהסטרים

אחד היתרונות בשמירה על הסביבה ומניעת שימוש בבקבוקי פלסטיק חד פעמיים הוא שאינכם צריכים להתפשר על הטעם או על המשקאות האהובים עליכם. לסודהסטרים עשרות טעמים ואפשרויות להתאמה אישית, כך תהיו בטוחים שלא תישארו צמאים. זה טוב יותר לכם וטוב יותר לכדור הארץ, וכך כולם מרוויחים!

כבר יש לכם סודהסטרים ואתם עדיין רוצים לעשות יותר?

נסו להעביר חודש אחד בלי להשתמש בכלי פלסטיק חד פעמיים. התחילו בקטן, בחרו פריט אחד מהרשימה למטה והחליפו אותו למשך חודש בפריט אחר הניתן לשימוש חוזר. אוהבים אקסטרים? אתגרו את עצמכם והשפיעו גם על אחרים, על ידי כך שתמנעו משימוש ב-"ארבעת הגדולים", הנה פה בתמונה למטה:

*הכתבה מבוססת על נתוני מכר כמותי של GlobalData וסטורנקסט ישראל , בקטגוריית המשקאות הלא אלכוהוליים בשנים 2017-2020

** https://zalul.org.il/plastic

*** https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001231196