כדי להירשם לתוכנית המנויים ולהשתמש בשירות, עליך להירשם לאתר בכתובתsodastream.co.il , לבחור מסלול, לקרוא ולהסכים לתנאים ולמדיניות הפרטיות ולהגדיר שיטת תשלום.
ניתן להזמין החלפות של צילינדרים דרך האתר או שירות לקוחות סודהסטרים ישראל בטלפון 9880*.
בעת ביצוע הזמנה, תישלח אליך הודעת דואר אלקטרוני המאשרת את קבלת ההזמנה ומכילה את פרטי ההזמנה ("אישור ההזמנה"). אישור ההזמנה הוא אישור שקיבלנו את הזמנתך, הוא אינו מאשר את ההזמנה עצמה ו/או ההרשמה לשירותים. הזמנתך תאושר רק עם משלוח חבילת הצילינדרים הראשונה במסגרת תכנית המנויים.
אספקת הצילינדרים תהיה על פי תנאי התוכנית בכפוף לזמינות מלאי. סודהסטרים לא תהיה אחראית במקרה של אי אספקה כתוצאה מגורמים מעבר לשליטתה ו/או כתוצאה מאי יכולת של סודהסטרים להשלים את ההזמנה (למשל כתוצאה מאי יכולת לאמת פרטי התקשרות או אמצעי תשלום). סודהסטרים ו/או חברה מטעמה עשויות ליצור עמך קשר באמצעות SMS, טלפון ו / או דוא"ל בנוגע להזמנה ולמסירה.
סודהסטרים לא תהיה אחראית לכל עיכוב או אי מילוי חובה מחובותיה תחת התנאים, ככל שינבעו כתוצאה מאירוע או מצב שלא בשליטתה של סודהסטרים. במקרה בו אירוע כאמור התרחש, אנו ניצור איתך קשר בהקדם האפשרי וננקוט בצעדים סבירים כדי למזער את השפעת האירוע. במקרה של עיכוב משמעותי תוכל ליצור אתנו קשר ולסיים את חברותך בתכנית ולקבל החזר עבור הטובין או השירותים שלא נמסרו עד למועד הביטול.
התוכנית תתחיל בתאריך משלוח חבילת הצילינדרים הראשונה. אנו נודיע לך בכתב לאחר משלוח כאמור.
בכדי לסיים את התוכנית לפי תנאים אלו או לבטל הזמנה של החלפת צילינדרים עליך לפנות לשירות הלקוחות של סודהסטרים ישראל בטלפון 9880* או לבטל את תכנית המנויים באזור האישי באתר https://www.sodastream.co.il/ או במשלוח דואר אלקטרוני לכתובת: support@sodastream.co.il.