חנות

CO2

ההשפעה שלנו

תוכניות הCO2 שלנו

המידע הנאסף על ידנו

  • הגלישה באתר אינה מחייבת מסירה של פרטים מזהים. עם זאת, חלק מהשירותים באתר דורשים הזדהות לצורך ביצוע פעולות באתר, כגון: הרשמה לאתר, הצטרפות למבצע, הרשמה לתכנית מנויים או רכישת מוצרים דרך האתר. בעת ביצוע הזמנת מוצרים באמצעות האתר, תתבקש למסור לנו פרטים מזהים כגון: שם מלא, כתובת דואר אלקטרוני, טלפון, כתובת מדויקת למשלוח, פרטי אמצעי תשלום וכל פרט נוסף שאנו עשויים לדרוש במהלך תהליך ההזמנה. בעת הרשמה למועדון הלקוחות תתבקש למסור מידע בנוסף גם תאריך לידה. שדות המידע שחובה להשלים יסומנו במפורש. שים לב כי על פי חוק אינך חייב למסור את הפרטים המבוקשים, אולם מסירת פרטים שגויים או מסירת פרטים חלקיים עלולה למנוע ממך את האפשרות להשתמש בשירותים באתר, לפגוע באיכות השירות, לסכל את השלמת הזמנתך וכן לפגוע ביכולת שלנו ליצור עמך קשר ולשלוח את המוצרים. ככל שהפרטים אותם מסרת, או חלק מהם השתנו, עליך לעדכנם באתר או דרך מוקד שירות הלקוחות בטלפון 9880* בשעות פעילותו.

    כאשר אתה מוסר פרטים אישיים של צד שלישי, לרבות פרטיו של האדם / הגוף אליו יישלחו המוצרים שהזמנת, אתה מצהיר ומאשר כי קיבלת את הסכמתו המפורשת למסירת פרטיו לסודהסטרים, לשם השימוש בפרטים אלה בהתאם למדיניות זו.

    בקשות או שאלות בעניין המידע הנשמר אודותיכם יש להפנות באמצעות השלמת ושליחת הפרטים הנדרשים בעמוד "צור קשר" שבאתר או באמצעות פניה למוקד שירות הלקוחות בטלפון 9880* בשעות פעילותו.