חנות

CO2

ההשפעה שלנו

תוכניות הCO2 שלנו

משלוחים

5.1 המשלוחים יבוצעו באמצעות שליח לכתובת אשר תימסר על ידך בזמן ההזמנה. עליך למסור רק פרטים נכונים, מדויקים ומלאים על מנת למנוע עיכוב או תקלה בביצוע המשלוח. אתה מאשר בזאת את נכונות הפרטים שמסרת בעת ההזמנה, ומסכים לכך שהחברה לא תהא אחראית לכל איחור או עיכוב באספקה שיגרמו ממסירת פרטים שאינם נכונים, מדויקים או מלאים.

5.2 המשלוח יתבצע בטווח של עד 5 ימי עסקים ולישובים מרוחקים (את רשימת הישובים המלאה ניתן למצוא באתר תחת תנאי שימוש באתר ובתנאי תכנית מנויים)בטווח של עד 7 ימי עסקים מביצוע ההזמנה ואישורה בחברת האשראי (ולמעט מוצרים שלגביהם צוין אחרת בדף המוצר). החברה לא תהא מחויבת להסכים לדחיית מועד המשלוח מעבר למועדים אלה, והדבר יהיה נתון לשיקול דעתה הבלעדי.

5.3 מועד האספקה של הזמנות שיבוצעו ויאושרו לאחר השעה 14:00 בימים א' עד ה' יחל להימנות מיום העסקים הבא. להסרת ספק מובהר שימי ו' ,שבת, ערבי חג, ימי חג, ימי זיכרון ובחירות - אינם נחשבים ימי עסקים.

5.4 החברה לא תהא אחראית לכל איחור או עיכוב באספקה או לאי-אספקה שנגרמו מכוח עליון או מאירועים שאינם בשליטתה, ובכלל זה מובהר שייתכנו עיכובים בזמן מסירת המשלוחים בזמנים בהם קיימת רגישות ביטחונית (לרבות במקרים שבהם אזורים הוגדרו על ידי מערכת הביטחון או גורמי אכיפה כמוגבלי גישה) או שביתות במשק או תקלות מחשוב או טלפוניה, עיכובים או אירועים בלתי צפויים אחרים.

5.5 אנו ממליצים לציין את הכתובת בה אתם נמצאים במרבית היום ואשר מאפשרת איסוף של מיכלי גז ריקים, ככל שרלבנטי. אין באפשרותינו להתחייב לאספקת משלוח בטווח שעות מסויים והדבר נתון לשיקול הדעת של חברת השליחויות בכפוף לטיב ולתנאי השירות המקובלים אצל חברת השליחויות.

5.6 עלות המשלוח היא 35 ש"ח במשלוח ששוויו פחות מ- 249 ש"ח. עלות המשלוח תחושב בסיום תהליך הקנייה, בשלב הקופה, בהתאם לסכום הסל. עלות המשלוח עשויה להתעדכן מעת לעת בהתאם לאמור בעת ביצוע ההזמנה באתר.