האם למוצרי סודהסטרים יש אחריות?

ברור שכן :) לכל מכשירי סודהסטרים יש שנתיים אחריות מלאה מיום רכישת המכשיר (למכשיר שהוזמן באתר, או בהצגת חשבונית קנייה). במידה וישנה תקלה במכשיר במהלך תקופת האחריות, אשר נקבע על ידינו כי נגרמה מפגם בייצור או בחומרים ששימשו לכך, יתוקן המכשיר בהתאם לחוק.
במידה ותיקון המכשיר אינו אפשרי, אנו נחליף את המכשיר ללא תשלום וזאת על פי שיקול דעתה הבלעדי של סודהסטרים ובכפוף להצגת חשבונית קנייה.
מידע נוסף:
+ תקופת האחריות המדויקת תלויה בסוג המכשיר שברשותך, יש לבדוק במדריך המשתמש למידע נוסף.
+ אחריות מוגבלת – אחריות זו ניתנת תחת התנאי שהשימוש במכשיר נעשה אך ורק בהתאם להוראות השימוש של סודהסטרים כפי שמפורטות במדריך למשתמש.
+ במידה ורכשת את המכשיר דרך רשתות השיווק הנבחרות: מומלץ שלא להחזיר מכשיר תקול אל נקודת המכירה אלא ליצור איתנו קשר ב-9880* ומומחי הסודה שלנו ישמחו לעזור לך בכל בעיה. לשירות פשוט ויעיל, אנחנו ממליצים להיכנס לאתר שלנו ולרשום את המכשיר שלך. לרישום המכשיר לחצו כאן.