חנות

ההשפעה שלנו

תוכניות הCO2 שלנו

הדור הבא של מכשירי סודהסטרים: עכשיו בישראל

סודהסטרים משיקה בישראל את הדור החדש של המכשירים להכנת סודה בבית, עם חוויית משתמש חדשה ועיצובים מתוחכמים ואופנתיים;

הסדרה כוללת שלושה מכשירים:

ART מכשיר בעיצוב רטרו עדכני עם ידית הגזה מעוצבת שישדרג כל מטבח.

TERRA מכשיר נוח לשימוש בעיצוב מודרני בגימור המשלב מבריק ומט.

DUO מכשיר פרימיום מושלם לאירוח עם אפשרות להגזה בקראף זכוכית או בבקבוק פלסטיק רב פעמי לשימוש בבית ומחוצה לו.

אז בואו נכיר אותם לעומק:

מכשיר ה-ART, המכשיר הכי מעוצב ושיקי שלנו, בעיצוב רטרו עכשווי עם ידית הגזה חיצונית להגזה נוחה במיוחד. המכשיר עשוי מחומרים מובילים בטרנד העיצוב התעשייתי, בשילוב מתכת כסופה וקווים רכים, ההופכים אותו לאלמנט עיצוב במטבח, כזה שקשה יהיה להתעלם ממנו. הוא מגיע בצבעים שיקיים של אדום-כתמתם וכחול ערפילי, או בצבעוניות הקלאסית של שחור או לבן. סודהסטרים ART זכה בשני פרסי עיצוב וביניהם GOOD DESIGN® 2021 היוקרתי, בתור אחד מהמוצרים הביתיים החדשניים והמתקדמים ביותר ובתעודת ארד בתחרות Spark הבינלאומית.

מכשירי סודה סטרים במגוון צבעים

מכשיר ה-TERRA המעוצב במראה אלגנטי מודרני בשילוב מראה מט עם מראה מבריק, עם כפתור הגזה גדול יותר לחווית שימוש נוחה. ה-TERRA זכה בפרס היוקרתי GOOD DESIGN® 2021 בקטגוריית המוצרים הביתיים החדשניים והמתקדמים ביותר.

מכשיר terra לבן

מכשיר DUO החדש בעיצוב חדשני וקומפקטי, מכשיר חכם, המאפשר הכנת סודה גם בקראף זכוכית לאירוח מושלם וגם בבקבוק פלסטיק רב פעמי שניתן לקחת לכל מקום מחוץ לבית, מגיע בצבע שחור קלאסי. המכשיר זכה בפרס העיצוב הבינלאומי red dot ובפרס היוקרתי GOOD DESIGN® 2021.

מכשיר סודה סטרים duo

חידוש נוסף, המכשירים החדשים של סודהסטרים מגיעים עם טכנולוגיית ה-Quick Connect, פטנט רשום של החברה, לחיבור מהיר וקל של מיכל הגז, ללא צורך בהברגה. המכשירים החדשים יחליפו את הליין הקיים של החברה ויאפשרו חוויית שימוש נוחה מאי פעם.