חנות

ההשפעה שלנו

תוכניות הCO2 שלנו

הכינו משקאות מוגזים בבית עם סודהסטרים

סודהסטרים היא הדרך המושלמת להכנת משקאות קלים. למה להיסחב עם בקבוקים כבדים ושישיות של מים, משקאות קלים וסודה? למה לשרוף כסף ודלק על נסיעה לסופר בכל פעם שמתחשק לכם משקה מוגז? בקיצור, רוצים משקה תוסס מושלם זמין בכל רגע? מחפשים אלטרנטיבה בריאה יותר, נטולת רגשות אשם וירוקה לסביבה שלכם? מכשיר סודה של סודהסטרים הוא בדיוק הפתרון בשבילכם. 

הכנת משקאות מוגזים עם מכשיר סודהסטרים

 סודהסטרים מאפשרת לכם להגיז את המשקה האהוב עליכם - בבית. וכשאנחנו בסודהסטרים אומרים "המשקה האהוב" אנחנו מתכוונים לזה. וזה לא שאנחנו יודעים מה אתם אוהבים, הפוך – אנחנו יודעים שמי שיודע הכי טוב זה אתם. לכן אתם בוחרים בדיוק את הטעם והמינון שלו, ולא רק זה, אפילו העוצמה של הגזים לגמרי בידיים שלכם! חשבתם פעם שהקולה או המים המבעבעים האהובים עליכם היו יכולים להיות רק טיפה יותר תוססים (או פחות)? עם סודהסטרים זה אפשרי.

עם סודהסטרים אפשר להכין משקה מוגז מושלם, שמותאם בדיוק לטעם שלכם ברגע שתכינו אותו. מכשיר סודהסטרים מגיע עם מיכל CO2 ובקבוק לשימוש חוזר ללא BPA. משתמשי סודהסטרים יכולים לבחור עד שלוש רמות הגזה באופן מובנה או לקבל שליטה מדויקת על רמת הגזים הרצויה בלחיצת כפתור בלבד, כך שלא משנה איך אתם אוהבים את הסודה שלכם – מוגזת באיזי או קופצת החוצה מהכוס - עם סודהסטרים, כל כוס של מים מוגזים או משקה קל שתכינו תהיה בדיוק איך שחשבתם שהיא אמורה להיות.

יותר מזה: מכירים את הרגע המבאס הזה כשאתם מגלים שהסודה היא כבר לא כל כך "סודה"? שהגזים יצאו כי הפקק היה פתוח או סתם כי עבר יותר מדי זמן? עם סודהסטרים תוכלו להחיות מי סודה בלחיצת כפתור פשוטה.

וכמובן - כשהגז במיכל שברשותכם נגמר, כמו כל דבר טוב שמגיע לסיומו, כל מה שצריך לעשות זה להחליף אותו, ולהכין את המשקה התוסס האהוב עליכם בכל זמן שתרצו, ממש במטבח שלכם.

הוסיפו טעם למשקה המוגז שלכם

מכשירי הסודה של סודהסטרים מגיעים עם כמות אינסופית של טעמים. טוב, כמעט אינסופית, אחרת זה כבר היה חסר טעם. אתם יכולים לרכוש את הטעם המועדף עליכם בנפרד, לערבב את הטעמים שאתם אוהבים, או להעז, לגוון ולנסות בכל פעם טעמים חדשים. משתמשי סודהסטרים יכולים ליהנות ממגוון אפשרויות למשקאות מוגזים או סודה בטעמים: לבחור בכיף של טעמים פירותיים כמו תות, אשכולית אדומה, פטל ופירות יער או לימונדה קלאסית. להרים את האנרגיה עם סירופ בטעם משקה אנרגיה, או פשוט להישאר בטעמים הקלאסיים של סודה – ג'ינג'ר אייל, פפסי וroot beer. וכל אלו הם רק חלק מכל הטעמים המפנקים שתוכלו להוסיף למים המבעבעים שלכם.

אם קודם דיברנו על רמת הגזים שהצרכן יכול לבחור, עכשיו אפשר להוסיף לזה גם את רמת הטעם.
טעמי סודהסטרים מגיעים כסירופ או כטעם מרוכז. כמות הטעם הרצויה היא לגמרי בחירה שלכם. כל אחד מאיתנו אוהב את הסודה שלו קצת אחרת, אז למה להסתפק במשקה קל גנרי עם נוסחה אחת שמתאימה לכולם? (אבל אל תדאגו, יש לנו גם קווי סימון וכמות מומלצת של סירופ להוספה, אז אתם לא חייבים ממש להתחיל מאפס).

עם סודהסטרים לא צריך יותר להתפשר על משקאות לא מספיק תוססים או מתוקים מדי, רוצים לערבב ולהתאים? אף אחד לא יעצור אתכם וכמובן - תמיד אפשר להתחרט: תקף אתכם החשק למתוק? אחלה, הוסיפו את כל הטעם שאתם רוצים. נמאס לכם למחרת? אפשר להפחית.

אל תגלו לאף אחד, אבל הטעמים של סודהסטרים הם גם הפתרון למריבות בבית. למה לריב באיזה טעם לקנות את המשקה המוגז שלכם, כשאפשר להכין עם סודהסטרים סודה בטעמים באיזה טעם שתרצו? שפע הטעמים של סודהסטרים מאפשר לכל אחד מבני הבית למצוא את המשקה קל המוגז שהוא אוהב. ככה הבית יכול להיות תוסס, אבל לא ממריבות.

והדבר הכי חשוב: זו ההזדמנות שלכם לצמצם את צריכת הסוכר. תכל'ס, גם בלי להוסיף שום סירופ, תוכלו פשוט להגיז את המים האהובים עליכם וליהנות מכוס תוססת מרעננת ומבעבעת של מי סודה. אבל אפילו כשתוסיפו את הטעם האהוב - טעמי סודהסטרים מגיעים עם 50% פחות סוכר מאשר סירופים אחרים שנרכשו בחנות.

בנוסף, ניתן להשיג גם טעמי סודהסטרים דיאטטיים, לא ממותקים וללא קפאין (והכל כשר כמובן). או בכמה מילים פשוטות: לא משנה מה ההגבלות שלכם - סודהסטרים מחויבת להביא כיף לכולם.

היתרונות של הכנת משקאות מוגזים עם סודהסטרים

אספנו את כל היתרונות שיש בהכנת משקאות מוגזים עם מכשיר הסודהסטרים שלכם:

פחות סוכר והתאמה מושלמת

כאמור, גם אם תבחרו להוסיף טעם למים המוגזים שלכם, שימו לב שמים מוגזים עם טעם מפנק עדיין יהיו עם 50% פחות סוכר מהמשקה המוגז שתקנו בסופר.
בנוסף, אם אתם בוחרים בטעמים של סודהסטרים, אתם אלו שבוחרים את רמת המתיקות הרצויה. תוכלו בנוסף גם לבחור את רמת ההגזה המושלמת עבורכם למי סודה וכך אתם אלו שמייצרים לעצמכם את המשקה המוגז המושלם. אנחנו רק עוזרים.

 שמירה על איכות הסביבה

יתרון נוסף להכנת משקה מוגז עם מכשיר הסודה של סודהסטרים הוא המסירות שלנו למערכת האקולוגית. לסודהסטרים ישנם בקבוקים רב פעמיים שחלקם ניתנים לשטיפה במדיח. כך ניתן לצמצם את צריכת הפלסטיק החד פעמי שתורם למחצית מייצור הפלסטיק בעולם. עם הבקבוקים הניתנים לשימוש חוזר של סודהסטרים, משתמשי סודהסטרים יכולים להפחית את השימוש בפלסטיק החד-פעמי שלהם, ובמקביל, את טביעת הרגל הפחמנית שלהם. בקבוק אחד של סודהסטרים יכול להחליף אלפי בקבוקי פלסטיק חד פעמיים ואת הפסולת שלהם (ע"פ נתוני מכר כמותי של STORENEXT, בקטגורית המשקאות הלא אלכוהוליים בשנים 2017-2020).

בסודהסטרים אנחנו לא מאמינים בוויתור על ההנאות הגדולות ביותר של החיים, ולכן סודהסטרים מספקת אלטרנטיבה בריאה וידידותית לסביבה למשקאות מוגזים בבקבוקים ובפחיות. משתמשי סודהסטרים יכולים לעזור להגן על כדור הארץ שלנו מפני זיהום מבלי לוותר על המשקאות התוססים האהובים עליהם. גם את מיכלי הגז שלנו ניתן למחזר ולהחליף בקלות בכל מקום שבו מוכרים מוצרים של סודהסטרים.

לא צריך לצאת מהבית

את היתרון הכי גדול שמרנו לסוף: עם מכשיר סודה של סודהסטרים לא צריך לצאת מהבית.
את כל הטעמים, התוספות, מיכלי הגז וההחלפות שלהם ניתן להזמין אונליין מהבית. את המשקאות המוגזים שלכם אתם מכינים בבית בלחיצת כפתור. בקיצור, מי צריך יותר מזה? סודהסטרים מאפשרת לכם להכין את המשקה שאתם רוצים, בדיוק בטעם וברמת ההגזה שאתם רוצים, בלי להגזים עם סוכר ולסחוב שישיות, והכי חשוב, לא לצאת מהבית. מושלם, לא?