חנות

ההשפעה שלנו

תוכניות הCO2 שלנו

סודהסטרים - תחליף עבור בר מים עם סודה

מכשיר הסודה של סודהסטרים היא אלטרנטיבה מעולה למשקאות ממותקים. היא בריאה יותר, ירוקה יותר, והכי חשוב – נטולת רגשות אשם. להימצאות מכשיר סודה בבית יש לא מעט יתרונות, וכדי שלא תחשבו שאנחנו סתם מ-גזימ-ים, אספנו כמה מהם בכתבה הבאה.

מה זה בר מים עם סודה?

רגע לפני שנתחיל, בואו נדבר על בר מים. כיום ישנן לא מעט חברות שמציעות בר מים או מיני בר מים ביתי, כאשר בחלק מברי המים יש גם אפשרות להכנה של מי סודה. כדי להשתמש בבר מים מוגז, תצטרכו בדרך כלל חיבור לחשמל והתקנה של טכנאי, צינור מים והחלפת סננים מדי פעם.

מכשיר סודהסטרים – איך הוא עובד?

מכשירי סודהסטרים מביאים לכם את מי הסודה שאתם אוהבים, בדרך כלל בלי שום חיבור לחשמל או התקנה מסובכת. הם פועלים באמצעות מיכל גז אותו ניתן להחליף בקלות. את מיכלי הגז של סודהסטרים אפשר לקנות בכל מקום שבו מוכרים מוצרי סודהסטרים (רוב הסיכויים שיש נקודה כזו באיזור הבית שלכם), או להיעזר בשירות ההחלפה של מיכלי הגז עד הבית.

היתרונות של סודהסטרים

אחת התכונות שאנחנו הכי אוהבים וגאים בה במכשירי הסודה שלנו, היא יכולת הבחירה והמגוון. עם סודהסטרים אפשר לשלוט על הטעם, אבל יותר חשוב: על עוצמת הגזים. מכירים את זה שהסודה שלכם קופצת מדי כאילו היא רוצה לברוח מהבקבוק? מכירים את זה שמי הסודה שלכם הם קצת יותר מים מאשר סודה? עם סודהסטרים אתם יכולים לבחור את רמת הגזים שאתם מעדיפים כל פעם מחדש בלחיצת כפתור.

וכמובן – אין צורך יותר לזרוק חצי בקבוק מהשישייה שקניתם או מבר המים המוגזים שלכם כי כבר לא נשארה בו שום בועה. מכשיר סודהסטרים עושה פלאים ומחייה את הסודה שלכם כאילו נולדה מחדש (ובדיוק התחילה את שלב הגזים 😉).

ומה עושים כשהגז במיכל נגמר, כמו כל דבר טוב שמגיע לסיומו? כל מה שצריך לעשות הוא להחליף את המיכל בתהליך פשוט, ולהכין את המשקה התוסס האהוב עליכם בכל זמן שתרצו, ממש במטבח שלכם.

אם עד עכשיו לא השתכנעתם, אולי כבר אין טעם שנמשיך. סתם, צוחקים. ודאי שיש טעם, וזה הזמן לדבר עליו. כלומר – לא עליו, עליהם. כי מגוון הטעמים של סודהסטרים באמת מדהים. משתמשי סודהסטרים יכולים ליהנות ממגוון אפשרויות למשקאות מוגזים או סודה בטעמים: לבחור בכיף של טעמים פירותיים כמו תות, אשכולית אדומה, פטל ופירות יער או לימונדה קלאסית. להרים את האנרגיה עם סירופ בטעם משקה אנרגיה, או פשוט להישאר בטעמים הקלאסיים של סודה – ג'ינג'ר אייל, פפסי ו root beer. וזה רק חלק מהטעמים המפנקים שתוכלו להוסיף למים המבעבעים שלכם.

ואם כבר מדברים על מגוון, בדיוק כמו בגזים, גם בטעם – המגוון בידיים שלכם. הטעמים של סודהסטרים, אותם ניתן לרכוש אונליין וברשתות סופרים רבות, מגיעים כסירופ או כטעם מרוכז. אתם מחליטים בדיוק מה המינון שמתאים לכם. כל אחד מאיתנו אוהב את הסודה שלו קצת אחרת, אז למה להסתפק במשקה קל גנרי עם נוסחה אחת שמתאימה לכולם? (אגב, אל תדאגו. יש לנו גם קווי סימון וכמות מומלצת של סירופ להוספה, אז אתם לא חייבים ממש להתחיל מאפס).

 בקיצור, לא תוסס מדי ולא מתוק מדי, לא חלש מדי ולא חסר טעם – עם סודהסטרים תוכלו להתאים את המשקה שלכם בדיוק למה שבא לכם. וכן, זה בסדר גמור גם לטעות, לנסות ולשנות. זה כל הכיף, לא?

 עוד לא השתכנעתם? בואו נדבר על בריאות. עם סודהסטרים אתם בשליטה לא רק על מינון הטעם, אלא גם ביכולת לצמצם את כמות הסוכר במשקאות המוגזים שלכם. כלומר, אפשר גם פשוט להוסיף קצת גזים למים כמו שהם וליהנות ממי סודה מבעבעים ומרווים, אבל אפילו אם תבחרו להוסיף את הטעמים של סודהסטרים, אתם עדיין בנקודת פתיחה נהדרת: טעמי סודהסטרים מגיעים עם 50% פחות סוכר מאשר המשקאות הקלים המקובלים שניתן לרכוש בחנויות.

בנוסף, ניתן להשיג גם טעמי סודהסטרים דיאטטיים, לא ממותקים וללא קפאין (והכל כשר כמובן). או בכמה מילים פשוטות: לא משנה מה ההגבלות שלכם - סודהסטרים מחויבת להביא כיף לכולם.

עוד יתרון למכשירי המים המוגזים של סודהסטרים הוא המחויבות שלנו למערכת האקולוגית. לסודהסטרים ישנם בקבוקים רב פעמיים שחלקם ניתנים לשטיפה במדיח.

ידעתם שמחצית מייצור הפלסטיק בעולם היא למוצרים חד פעמיים, אבל רק 23% מבקבוקי הפלסטיק ממוחזרים? עם הבקבוקים לשימוש חוזר של סודהסטרים, משתמשי סודהסטרים יכולים להפחית את השימוש בפלסטיק החד-פעמי שלהם, ובמקביל, את טביעת הרגל הפחמנית שלהם. בקבוק אחד של סודהסטרים יכול להחליף למעלה מ-3,000 בקבוקי פלסטיק חד פעמיים ואת הפסולת שלהם.

אבל זה לא רק עצם החסכון בפסולת של הפלסטיק – כשאתם בוחרים להשתמש במכשיר סודה של סודהסטרים אתם גם מסייעים להפחית את כמויות האנרגיה העצומות שמשמשות לייצור וההפצה של בקבוקי פלסטיק לשתייה קלה.

אגב, גם מיכלי הגז שאותם אפשר להחליף בקלות באמצעות הדואר או באחת מנקודות המכירה של סודהסטרים ברשתות השיווק ובסופרים, הם חלק מהמערכת של הדאגה שלנו לסביבה – כל מיכל גז שאתם מחזירים נבדק, מעוקר, וממולא מחדש ב־ CO2 לשימוש חוזר.

מכשיר סודהסטרים כחלופה לבר מים מוגז

בקיצור, אם אתם מחפשים אלטרנטיבה שיכולה להחליף ברי מים מוגזים או את השישיות שאתם קונים בסופר, במכשיר אחד – מכשיר של סודהסטרים יכול להיות הפתרון שלכם.

היתרונות של מכשיר סודה של סודהסטרים על פני שתיה קלה בבקבוקים חד פעמיים הם כמעט אינסופיים, והיכולת לשלוט על התוצאה הסופית של המשקה שלכם בטעם, בעוצמת ההגזה וגם בזמן עם היכולת להוסיף גזים למשקה שכבר עשה את שלו, היא סיבה טובה להשתמש בסודהסטרים כחלופה לבר מים או מיני בר מים מוגז.

אז אם אתם אוהבים מים מוגזים, אל תהססו לבחור באחד ממכשירי סודהסטרים לייצור מים מבעבעים.
מצאו עכשיו את כל המכשירים והטעמים שלנו באתר (https://sodastream.co.il)