חנות

ההשפעה שלנו

תוכניות הCO2 שלנו

מהם היתרונות של השימוש במכלי ה-CO2 של SodaStream?

ניסיון
ל-SodaStream יש ניסיון של שנים בייצור מושלם של מערכות ומכלי הגזה ביתיים, ההופך אותנו למובילה העולמית בתחום מערכות ההגזה הביתיות. ניתן למצוא את המכלים של SodaStream ב-45 מדינות, ביותר מ-100,000 חנויות ובמיליוני בתים. היינו הראשונים אי פעם שפיתחו מכל CO2 מאלומיניום עבור מכשירי סודה, וכעת אנו היצרנים הגדולים ביותר בעולם של מכלי אלומיניום (במשקל של עד 2 ק"ג), עם מיליוני מכלי CO2 שיוצרו עד כה ונמצאים בשימוש.
 
בטיחות
ב-SodaStream, הבטיחות נמצאת בעדיפות עליונה. לא רק ש-SodaStream זוכה להכרה מרשויות הרגולציה והבטיחות המובילות בעולם, אלא שכיצרנית בעלת מנגנון התעדה עצמי, SodaStream מציבה לעצמה תקנים גבוהים הרבה יותר, העולים על הדרישות החוקיות שנקבעו ע"י הרגולטורים. SodaStream מבצעת את כל פעולות המילוי, המילוי מחדש, הבדיקה והתחזוקה של המכלים מתוצרתה בעצמה, וכל זאת במתקני הייצור המתקדמים ביותר של SodaStream. כל אחד מן המכלים והשסתומים המיוצרים ע"י SodaStream נבדק באופן פרטני, והמכל והשסתום ניתנים למעקב עד לרמת האצווה של חומרי הגלם מהם יוצרו. השסתומים מתוצרת SodaStream מתוכננים באופן המונע דליפה ועוזרים בשמירה על הבטיחות במקרה של עלייה בלתי צפויה בלחץ הפנימי.
איכות
SodaStream מבצעת בקרת איכות משולשת - ניקוי, מילוי ואטימה. כל המכלים הממולאים ע"י SodaStream עוברים מערכת בקרת איכות משולשת, במסגרתה הם עוברים ניקוי בתהליך מיוחד, ממולאים ב-CO2 הטהור ביותר באיכות המתאימה להכנת משקאות ונאטמים עם כיסויים שאינם ניתנים לפתיחה של SodaStream. יש לנו מתקני מילוי בכל רחבי העולם, המותאמים לתהליכי הבדיקה, התחזוקה והמילוי מחדש של המכלים של SodaStream, בהם כל מכל עובר בדיקה פרטנית על מנת לוודא שלא נגרם לו נזק ולא נעשה ניסיון לפתוח אותו, לפני שהוא ממולא מחדש ונבדק.